Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití moderních komunikačních prostředků v cestovním ruchu
Menzlová, Monika ; Šocová, Vendula (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku moderních komunikačních nástrojů v cestovním ruchu. Hlavním cílem je provést analýzu moderních komunikačních prostředků používaných cestovními kancelářemi/agenturami k oslovení svých (potenciálních) klientů a návrh marketingové komunikace pro vybranou cestovní kancelář. Výsledky práce mohou přispět k návrhům využití moderních komunikačních prostředků v praxi. Bylo využito primární dotazníkové šetření mezi příjemci služeb cestovního ruchu, které bylo následně srovnáno s výsledky cestovních kanceláří a agentur.
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich použití konkrétním internetovým obchodem
Jochimová, Natálie ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Kajfoszová, Dorota (oponent)
Tato diplomová práce s názvem Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich použití konkrétním internetovým obchodem se zaměřuje na moderní způsoby propagace na internetovém trhu s módou v České republice, konkrétně u největšího z těchto obchodů ZOOT.cz. Cílem práce je na základě kvantitativního a kvalitativního výzkumu zhodnotit využívání moderních nástrojů marketingové komunikace na příkladu zmíněného internetového obchodu při porovnání s dalším subjektem. Teoretická část této diplomové práce přináší definici internetového marketingu a celého online prostředí, dále také popis jednotlivých marketingových nástrojů spolu s nastíněním jejich moderních forem. V praktické části dochází k analýze těchto nástrojů u internetového obchodu ZOOT.cz. Hlavními zdroji dat jsou výsledky dotazníkového šetření společnosti ZOOT s názvem Fashion Report, data o efektivnosti použití služby Retargeting společnosti Sklik, dále také závěry individuálních a skupinových hloubkových rozhovorů s pracovníky společnosti ZOOT a interní dokumenty internetových obchodů o efektivnosti jednotlivých používaných nástrojů. Výsledky těchto výzkumů ukazují, že pokud firmy využívají moderních nástrojů marketingové komunikace, je u nich stále větší důraz kladen na rychlé zařazení novinek do firemních aktivit, zajištění nadstandardních služeb pro zákazníky, ale také sledování podoby reklamních sdělení u konkurence.
Využití moderních komunikačních prostředků v cestovním ruchu
Menzlová, Monika ; Šocová, Vendula (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku moderních komunikačních nástrojů v cestovním ruchu. Hlavním cílem je provést analýzu moderních komunikačních prostředků používaných cestovními kancelářemi/agenturami k oslovení svých (potenciálních) klientů a návrh marketingové komunikace pro vybranou cestovní kancelář. Výsledky práce mohou přispět k návrhům využití moderních komunikačních prostředků v praxi. Bylo využito primární dotazníkové šetření mezi příjemci služeb cestovního ruchu, které bylo následně srovnáno s výsledky cestovních kanceláří a agentur.
Moderní marketingová komunikace
Sýkora, Petr ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Moderní marketingová komunikace je v posledních letech často skloňovaným tématem a to nejen díky internetu. Tato diplomová práce detailně rozebírá aktuální trendy v internetovém marketingu, zejména potom bannerovou a mobilní reklamu. Cílem této práce je poukázat na přesun mediálních nákladů od tradičních media typů k internetové inzerci, dále nastínit očekávaný vývoj v oblasti mobilní reklamy a také aplikace teoretických poznatků v praxi. Teoretická část pojednává o samotném pojmu marketing, marketingové komunikace, ale popisuje i problematiku marketingových výzkumů a vývoj internetu ve světě a v České republice. Praktická část potom detailně popisuje jednotlivé procesy, které obnáší bannerová reklama a komentuje aktuální trendy v mobilní reklamě.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.